Důležitý text, kde najdete veškeré podrobnosti a informace o tom jak postupovat při příjezdu i odjezdu a o průběhu ubytování. Doporučujeme přečíst!1)    Parkování a příjezd v letním období:

  • V době kdy není sníh, lze bez problémů přijet až k chalupě, kde je zajištěno parkovací místo pro cca 10 vozů.
  • Pro příjezd k chatě doporučujeme zvolit „letní příjezdovou cestu“, která je v poměrně dobrém stavu. Jedná se o užší cestu pokrytou z větší části asfaltem, bez větších děr.

2)    Parkování a příjezd v zimním období

  • V zimním období, kdy leží nejen na cestách sníh, lze parkovat na třech místech:
    – U chalupy
    – U chaty ESPERO  (viz. obrázek na konci článku)
    – U turistického rozcestí  (viz. obrázek na konci článku)
    – Kdekoli dle vašeho uvážení, zkušeností a podobně ?
  • Před příjezdem v zimě se, prosím, informujte o aktuálních podmínkách a možnostech parkování. Ty se totiž mohou změnit podle množství sněhu a jeho kvality.
  • Pro příjezd k chatě doporučujeme mít auto vybaveno zimními pneumatikami a řetězy. Před příjezdem se v každém případě informujte na stav cesty a možnost vyjetí k chatě.
  • Parkování u rozcestníku i u chaty ESPERO je dostupné ze státní silnice. V případě většího množství sněhu jsou parkovací stání vyfrézována.

3)    Pro informace o místech k parkování a příjezdových trasách si, prosím, prostudujte plánek zde!

Akutalizace! Zimní cesta označená na plánku je nyní pro příjezd téměř nepoužitelná a to kdykoliv!

DOPORUČENÍ
Byť jsou české hory malé, jsou to stále hory a zvláště v zimě mohou překvapit nečekanou nadílkou sněhu, namrzající vozovkou i jinak. Aby vaše dovolená nebyla pokažená hned od začátku, nebo aby ji nezkazil konec, vřele vám doporučujeme své auto vybavit zimní výbavou: zimní pneu, sněhové řetězy, lopatku, startovací kabely.
Určitě vám také doporučujeme  informovat se na aktuální situaci a možnosti parkování u chalupy. V případě, že budete parkovat na vzdálenějších parkovištích a budete potřebovat pomoc s dopravou věcí k chatě, neváhejte nás kontaktovat a my pro vás rádi přijedeme s motorovými sněžnými saněmi. Pokud s touto eventualitou počítáte nebo ji předpokládáte, prosíme, abyste nám to sdělili v předstihu  spolu s předpokládaným časem příjezdu.
Veškeré potřebné informace o aktuální situaci vám rádi poskytneme  na telefonu  +420 739 041 888. Na stejném telefonním čísle lze dohodnout odvoz věcí na sněžných saních.4)    Čas příjezdu a odjezdu (přihlášení a odhlášení ubytování)

  • V případě, že přijíždíte na týdenní turnus (nejčastěji sobota – sobota), bude pro vás pokoj připravený od 16:00 do 19:00 hodiny. O možnosti dřívějšího nástupu na ubytování se prosím informujte telefonicky. V případě potřeby pozdějšího příjezdu  vás prosíme o včasnou informaci o čase, kdy můžete/potřebuje přijet
  • Při odjezdu prosíme, abyste pokoj vyprázdnili a klíče odevzdali nejpozději do 10:00  daného  dne. O možnostech pozdějšího předání pokoje se, prosím, informujte u obsluhy v restauraci.

5)    Administrace po příjezdu

  • Bohužel  byrokracie vládne světem a tak se jí nevyhnete ani u nás. Proto vás chceme požádat, abyste se v co nejkratším čase po příjezdu zapsali do domovní knihy. Nebojte se, nebudeme potřebovat nic dramatického, jen jména, dobu pobytu a podobně :-).
  • Při příjezdu, prosím, předložte obsluze kopii objednávky, kde je uvedené číslo pokoje a domluvený termín. Zjednodušíte nám tím trochu práci a zabráníme tak případným omylům.
  • V případě, že nemáte domluvené stravování a chcete to změnit, anebo jej domluvené máte, ale máte specifické požadavky, prosíme, domluvte se co nejdříve s obsluhou (nejlépe hned po příjezdu), ať na ně může včas a správně reagovat.

6)    Výdej jídel a ostatní okolo stravování

  • V případě, že se stravujete „a la cart“, máte to jednoduché a jste limitováni jen otevírací dobou hospůdky, potažmo kuchyně.
  • V případě, že máte objednanou některou z „penzí“, jsou časy výdejů následující:
    – snídaně: 7:30 – 9:30 (nebo podle dohody)
    – obědy: 12:00 – 13:30 (nebo podle dohody)
    – večeře: 17:00 – 19:00 (nebo podle dohody)
  • V případě, že vám náš personál nemůže v danou chvíli vyhovět se změnou času stravování, prosíme vás o pochopení, určitě pro to má dobrý důvod ?.
  • V případě, že požadujete specifickou stravu (dietu), prosíme, sdělte nám to co nejdříve (nejlépe při rezervaci), abychom si byli jisti, že vám můžeme vyhovět. Pokud vám specifickou dietu slíbíme, budeme rádi, když se při příjezdu připomenete. Přeci jen jsme jen lidé a neradi bychom vám servírovali něco, co nechcete nebo v horším případě nemůžete ?.
  • Pokud chcete některou z částí penze změnit na balíček s sebou (tj. zabalení jídla na výlet), prosíme, informujte o tom personál včas a s dostatečným předstihem, aby vám mohl vyhovět.

7)    Změna pokoje oproti potvrzené objednávce
Vyhrazujeme si právo ve zvláštních případech nabídnout hostu jiné než sjednané ubytování, pokud se podstatně neliší od potvrzené objednávky.

8)    Prodloužení pobytu
Bude-li se vám u nás líbit a budete-li si chtít pobyt prodloužit, rádi vám vyhovíme, bude-li to možné. V takovémto případě si však vyhrazujeme právo vám nabídnout i jiný pokoj než ten, který právě užíváte.

9)    Zodpovědnost za uložené věci
Za škodu na odložených věcech zodpovídáme pouze v případě, že věci byly za tímto účelem odevzdány některému z pracovníků horské chaty do úschovy.

10)    Opuštění pokoje
Host je povinen při odchodu

  • uzavřít v pokoji vodovodní uzávěry,
  • zhasnout v pokoji a jeho příslušenství světla,
  • zavřít okna
  • vypnout všechny spotřebiče vyjma topení (s kterým by nemělo být vůbec manipulováno)
  • zavřít a zamknout dveře.
  • zhasnout světla na chodbě, případně před domem
  • zamknout vchodové dveře

11)    Děti sami? Prosíme ne!
Z bezpečnostních důvodů není vhodné ponechávat děti do 10-ti let bez dozoru dospělých v pokoji a ostatních prostorách horské chaty.

12)    Zvířátka máme rádi, ale…!
Psi a jiná zvířata u nás mohou být ubytována za předpokladu, že majitel:

  • bude mít souhlas s ubytováním zvířátka
  • prokáže – zaručí jejich nezávadný zdravotní stav.
  • bude mít pro ně adekvátní „ubytování“ neboli pelíšek
  • bude je udržovat čisté tak, aby při vstupu do ubytovacích prostor a pokojů tyto nezašpinili

Majitele zvířátek upozorňujeme, že jsou za ně plně zodpovědní. Musí zejména zaručit bezkonfliktnost vůči ostatním hostům a udržovat po svých svěřencích čistotu . Jejich mazlíčci nesmějí jiné hosty nijak obtěžovat (hluk, čistota, agresivita, …).

13) Zamykání vchodových dveří

  • Každý ubytovaný je povinný udržovat hlavní vchod do ubytovacích prostor uzamčený a tedy jej zamykat jak při příchodu tak při odchodu.
  • Prosíme, aby jste také zhasínali venkovní světla před vchody do ubytování.
Translate »