Kde nás najdete aneb PRDEK na Google mapách

Napište nám

Kontaktujte nás

Kontaktní údaje níže se vztahují k
– Horské chatě Na Perlíčku – Prdek (www.prdek.cz)
– Horské chatě Hoření Kazdice (www.kazdice.cz).

Ubytování – dostupnost, rezervace a informace
+420 737 164 986 ( – pí. Nesvadbová)

Provoz objektů, restaurace (včetně  informací a rezervací) a pivovaru
+420 739 041 888 (p. Kahuda)

prdek@prdek.cz (veškeré dotazy)

www.prdek.cz (informace o Prdku: ubytování, restauraci a pivovaru)
 www.kazdice.cz (informace o chatě Kazdice: ubytování)

Paseky nad Jizerou 222, 512 47, Paseky nad Jizerou

GPS: 50°43’29.63″N,15°22’39.21″E

Provozovatel

PRDEK.CZ s.r.o.

Jak se k nám dostanete

Náš pensión je dobře dosažitelný v létě, v zimě podle aktuálního počasí a sněhové nadílky. Pro naše návštěvníky nabízí parkování přímo u objektu nebo při extrémně nepříznivých podmínek je možno zaparkovat na blízkých stáních ve vzdálenosti maximálně desítek metrů. V případě nutnosti Vám vaše věci přivezeme skůtrem nebo i jinak Vám rádi pomůžeme.

Veřejnou autobusovou dopravou

Pro ty, kteří nemají nebo nechtějí využít osobní automobil zde existuje poměrně snadná možnost jak se k nám dostat pomocí veřejné autobusové dopravy. Asi 50 metrů od Prdečku je totiž autobusová zastávka. Provoz na ní není sice příliš častý, ale něco zde přeci jen jezdí.

Pro vyhledání optimálního spojení vám doporučujeme využít portálu www.idos.cz, kde jako cílovou zastávku zadáte Kořenov, Rejdice, chata Espero. Autobusy sem jezdí cca 2x denně z nedalekého Jablonce nad Nisou. Cesta z Prahy – Černého mostu vám zabere cca 3 hodiny s jedním přestupem (v Jablonci nad Nisou). Cena se pohybovala v roce 2008 okolo 150Kč/osobu.

Autem

Prosíme věnujte pozornost instrukcím a mapě níže. Některé navigace Vás mohou vést špatnou, nesjízdnou, příjezdovou cestou!!

Léto i zima, kromě kalamit, kdy stojí kamiony v kopci za Tanvaldem a Desnou:
Praha – Mladá Boleslav – Turnov – Železný Brod – Držkov – Tanvald – Desná –
Kořenov (odbočka z hlavní silnice doprava směr Vysoké nad Jizerou)
– skrz Příchovice – skrz Rejdice – na hlavní silnici minete po pravé straně lyžařský vlek (je tam jako poutač sloup a na něm 4 sedačka), pak minete po pravé straně hospoda u Pašeráka, následuje ostrá zatáčka vpravo (v ní je obvykle reklama na Ski areál Paseky n. Jizerou) –
po pravé straně minete plochu pro parkování aut a hned za ní je šikmá odbočka do leva (je u ní také pooutač PRDEK) – po této cestě (úzká asfaltka) se vydáte pořád rovně, chvíli jedete více méně po rovince, ale pak se cesta stočí mírně dolů alejí – na konci aleje možno jet rovně nebo ostře vlevo – vy jedete rovně neb před Vámi je již PRDEK

Léto i zima:
Praha – Mladá Boleslav – Turnov -Semily – Vysoké nad Jizerou – skrz Sklenařice – směr Rejdice –
minete odbočku doprava na Paseky nad Jizerou a jedete rovně směr Rejdice –
na hlavní silnici je pak na levé straně bílá chata ESPERO a naproti ní zastávka autobusu a plac kde se autobusy otáčí (je u něj krásná dřevěná chata) ty jedeš dále –
asi za dvě až tři zatáčky je ostřejší zatáčka doprava (napravo v ní stojí cosi jako garáže) a hned za ní je šikmá odbočka doprava (je tam i cedule PRDEK). Pozor: Pokud uvidíš na levé straně   plochu pro parkování aut a před sebou reklamu na vleky v Pasekách, nebo dokonce po levé straně hospodu u Pašeráka pak jsi odbočku  přejel a musíš se vrátit asi 300m).
po této cestě (úzká asfaltka) se vydáte pořád rovně, chvíli jedete více méně po rovince, ale pak se cesta stočí mírně dolů alejí – na konci aleje možno jet rovně nebo ostře vlevo – vy jedete rovně neb před Vámi je již PRDEK.